Co kupiłam na promocji w Rossmannie 2+2?

Korzystając z promocji w Rossmannie sprawiłam prezent zarówno mamie jak i sobie, z całością produktów zmieściłam się w kwocie 100 zł.

Na pierwszy strzał idzie produkt który kupiłam dla siebie Yoskine, Czarne serum udoskonalające. Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenia, to już mogę Wam powiedzieć, że ślicznie pachnie i dobrze się wchłania. Do tego w gratisie była próbka kremu z tej samej serii.


Cena: 49,99 zł

Kolejny produkt sprezentowałam mamie, Evree, Revita Perilla, olejek do twarzy i szyi, liftingujący



Cena: 39,99 zł

Kolejne dwa produkty, to kremy pod oczy od Dermiki. Pierwszy dla mnie, drugi dla mamy.

Dermika, Hialiq 3D, hialuronowy krem pod oczy i na powiek.



Cena: 42,99 zł


Dermika, Neocollagen, multikolagenowy krem regenerujący pod oczy na dzień i na noc



Cena: 49,99 zł

Zobaczę jak produkty sprawdzą się w użyciu. Co Was najbardziej zaciekawiło? Promocja 2+2, trwa do 30 maja, przysługuje Klubowiczom Rossmanna. Osoby nieposiadające karty mogą skorzystać z promocji 2+1 (na produkty do pielęgnacji twarzy). Jak się okazało już w sklepie promocja nie dotyczy działu "dermokosmetyki".




Komentarze