Moje ulubione perfumowane mgiełki do ciała!


Bardzo lubię sięgać po mgiełki zapachowe latem. Jenak zimą stanowią świetne wspomnienie lata. Radosne, owocowe zapachy dają chociaż na chwilę zapomnieć o czasami bardzo nieprzyjemnej zimowej aurze.

O zapachach do ciała jak do tej pory napisałam jak tej pory chyba dwa posty (np. o nowych zapachach dostępnych w drogerii Rossmann)

Głównym moim poprawiaczem nastoju w czasie każdej pory roku jest optymistyczna, wesoła, skoczna muzyka.

Drugim również sprawdzonym i godnym polecania sposobem są przyjemne, owocowe zapachy. Mam tendencje do tego, że zapachy szybko mi się nudzą. Nie mam ulubionego zapachu, może inaczej mam ulubiony zapach ale tylko sezonowo. Wolę mieć kilkanaście ;) małych flakoników perfum niż kilka dużych. Bardzo dobrym rozwiązaniem są dla mnie właśnie mgiełki zapachowe, ponieważ są stosunkowo niedrogie i ciężko z nimi przeholować. Chociaż oczywiście wszystko jest możliwe ;)

 I właśnie w takie wesołe nuty zapachowe zimą najchętniej uderzam. Zapachy owoców, kwiatów itp.

Tej zimy wyposażyłam się w dwa nowe zapachy polskiej firmy Allverne. "Allverne powstała w 2013 roku z inicjatywy grupy przyjaciół. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem, opartą na wiedzy i doświadczeniu (...) Spełniamy nasze marzenie- tworzymy coś zupełnie nowego, bardzo nam bliskiego - ALLVERNE. Naszym celem jest piękno, przyjemność, dobre samopoczucie i uśmiech osób, które używają naszych Kosmetyków." I muszę przyznać, że rzeczywiście podczas używania mgiełek, poprawia mi się samopoczucie. 

Dwa moje ulubione zapachy (powąchałam wszystkie dostępne w drogerii Natura), to perfumowanych mgiełek do ciała, to KARAMBOLA/GRUSZKA oraz BERGAMOTKA/LIMONKA. 



KARAMBOLA/GRUSZKAOrzeźwiająca mgiełka o lekkiej formule, stanowi harmonijne połączenie tropikalnej  karamboli, soczystej gruszki i dodających energii jagód goji.

BERGAMOTKA/LIMONKA -  Naturalna kompozycja zapachowa o nucie zielonej herbaty przełamanej kroplą bergamotki i limonki wspaniale odświeża i pobudza do działania.



Który zapach lubię bardziej? W zależności od nastroju. Obydwa mi się bardzo podobają. Obydwie mgiełki bez wątpienia poprawiają mi nastrój - każda na swój sposób. 

Mają wygodne, plastikowe, przezroczyste buteleczki i fajną cenę. Dostępne są np. w drogerii Natura. Są przebadane dermatologicznie i ich "spryskiwacze" działają bez zarzutu. 

A jakie są Wasze ulubione mgiełki do ciała? Spotkałyście się wcześniej z firmą Allvernum?

Komentarze