Moje orientalne zakupy


Postanowiłam trochę zaszaleć i kupić produkty nieco egzotyczne.... W dzisiejszym wpisie zaprezentuje Wam kupione przeze mnie produkty i podzielę się moimi pierwszymi wrażeniami.

Już od pewnego czasu intrygowały mnie perfumy w kremie. Zdecydowałam się przetestować taki produkt. Mój wybór padł na zapach AROOSAH. Aroosah to zapach drzewno-kwiatowy. Zainteresowało mnie takie połączenie. Dostępny jest także w formie olejku.

Al-Rehab Arabskie perfumy w kremie - AROOSAH 10g, 19,00 zł


Zamknięte w poręcznym, metalowym pudełeczku. Idealne na prezent.
Perfumy są bardzo trwałe, utrzymują się na skórze przez wiele godzin, a dzięki małemu opakowaniu można nosić je w torebce lub zabrać je ze sobą w podróż.

Nuty zapachowe: nuty drzewne, piżmo, nuty kwiatowe, rumianek i nuty ziołowe.
Typ zapachu: unisex... czytaj więcej


Moja opinia: W opisie na stronie jest pewna nieścisłość. Niecałe opakowanie jest metalowe, a tylko jego wieczko, a w zasadzie tylko górna część wieczka... Jednak słoiczek mi się podoba, niewątpliwie wygląda orientalnie. Same perfumy mają intensywny zapach. Skład, to wazelina i perfumy. Zapach jest intensywny, nieco kadzidlany, raczej ciężki, niewątpliwie idealny na wieczór. Nie wiem jeszcze czy się z nim zaprzyjaźnię ale niewątpliwie będę próbować.

Kolejnym moim zakupem jest pumeks ale nie taki zwykły, bo marokański. 

Pumeks Hammam - naturalny marokański pumeks z gliny, 5,99 zł


Ku mojemu zaskoczeniu taki (lub podobny) pumeks jest dostępny także w Rossmannie. 




Stopy należy namoczyć, a następnie przystąpić do zabiegu ścierania skóry. Pocieraj stopy delikatnymi, okrężnymi ruchami w miejscach, gdzie skóra jest zgrubiała. Skóra stóp staje się oczyszczona, gładka i miękka... czytaj więcej

Moja opinia: Produkt działa skutecznie, a zarazem delikatnie. Jest wygodny w użyciu, pewnie leży w dłoni. Wystarczy użyć go zaraz po prysznicu gdy skóra jest jeszcze wilgotna. Zdecydowanie pumeks jest warty polecenia, bo działa.

Ostatnim już produktem jest mus pod prysznic, pochodzenia włoskiego.

Erboristica Natura mus pod prysznic olejek migdałowy 100ml, 9,50 zł

Mus nie zawiera: BARWNIKÓW, KONSERWANTÓW, SILIKONÓW, SUBSTANCJI ROPOPOCHODNYCH -TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE - NIE TESTOWANY NA ZWIERZĘTACH



OLEJEK MIGDAŁOWY  - mus pod prysznic 100ml – całkowicie roślinny - z dodatkiem olejku migdałowego i soku z aloe vera doskonale nawilża, remineralizuje i wzmacnia nawet najbardziej delikatną skórą pozostawiając ją miękką i uelastycznioną.... czytaj więcej.


Moja opinia: produkt ma formę przezroczystego żelu. Żel (mus) ma dla mnie intensywny, ciepły, słodki, deserowy zapach. Dobrze oczyszcza skórę ale jej nie wysusza, delikatnie się pieni. Zapach zostaje z nami po kąpieli. Ma poręczne, niewielkie opakowanie z miękkiego plastiku z dobrym zamknięciem - idealne na podróż.

Moje zakupy poczyniłam na stronie kosmetykinaturalne.com.pl, transakcja przebiegła sprawnie. W gratisie otrzymałam dwie próbki. 


Komentarze