Marcowa promocja w Rossmannie 2+2 i zapowiedź promocji - 55%!


Cześć Dziewczyny! Skorzystałyście już z marcowej promocji 2+2 w Rossmannie? Jeżeli nie, to zapraszam do poznania szczegółów, gdyż promocja już ruszyła i trwa tylko do najbliższego poniedziałku (lub wyczerpania zapasów).


Akcją są objęte produkty do włosów z kategorii: koloryzacja, stylizacja, pielęgnacja włosów, akcesoria i ozdoby do włosów. Produkty objęte promocją są oznaczone etykietą 2+2.

Aby skorzystać z promocji trzeba należeć do Klubu Rossmann.

Z akcji 2+2 można skorzystać wyłącznie jednorazowo, przy zakupie czterech różnych produktów. Gratis otrzymujemy 2 tańsze produkty.

Nie wiem jeszcze czy wybiorę się na tą promocje. Lubię klamerki do włosów z Rossmanna, kupuję je zawsze jak są w promocji i dobrze mi służą. Jeżeli na coś się skuszę to właśnie na jakieś akcesoria lub ozdoby do włosów. Gubię je przeważnie z zawrotną prędkością. Do koloryzacji się jak na razie nie przymierzam, a jeśli tak to postawie na naturalne farby, których jak do tej pory nie widziałam w Rossmannie. Stylizatorów zasadniczo nie używam, moje włosy i bez nich dobrze się układają.... Produktów pielęgnacyjnych mam już pod dostatkiem. O pielęgnacji moich włosów wraz z Helen G. pisałam Wam już w poniższym artykule.


Na koniec teraz kilka słów o kwietniowej promocji. Najprawdopodobniej promocja -49% (-55% dla Członkiń klubu Rossmann) rozpocznie się już 9 kwietnia. Czyli dokładnie dwa dni po moich urodzinach - przypadek? Nie sądzę ;)

Ciekawa jestem czy tym razem akcja przebiegnie spokojnie, czy znowu w Rossmannie zapanuje prawdziwy szał zakupów. Pewnie zależy, to też trochę od lokalizacji danego sklepu. Może powinno się pomyśleć o zatrudnieniu dodatkowej ochrony na czas promocji ;)

Koniecznie dajcie znać w komentarzach: 

Czy korzystacie z Rossmannowskich promocji? 
Na jakie produkty najchętniej byście się skusiły? 
A może dlaczego omijacie Rossmanna szerokim łukiem podczas takich promocji?


Komentarze