Recenzja: Bioliq Dermo, Intensywe serum rewitalizujące

Oczekiwana przez Was recenzja. Serum używam równy tydzień i jestem nim .... No właśnie, chcecie wiedzieć?  Śpieszę z recenzją! Zapraszam!
Cena: 26 zł/30 ml (często można znaleźć w promocji)

Od producenta:
Preparat zawiera ekstrakt z kawioru, dzięki czemu serum intensywnie stymuluje rewitalizację skóry: aktywnie regeneruje, nawilża i odżywia, co znacząco poprawia jej wygląd i kondycję. Hamuje starzenie komórek skóry na drodze enzymatycznej, oddziałuje na metabolizm preadipocytów i adipocytów, co widocznie wpływa na kontur twarzy. Dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, rozjaśniając przebarwienia i niewielkie plamki. Aplikować za pomocą pipetki na opuszek palca lub bezpośrednio na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować. Stosować rano i /lub wieczorem, również jako bazę pod makijaż, samodzielnie lub z innymi produktami do pielęgnacji.


Opakowanie: 

Opakowanie jest ładne i minimalistyczne wykonane z grubego, szronionego szkła
Dzięki pipetce możemy poczuć się jak w laboratorium chemicznym (jednak ja nie lubiłam chemii;)
Dla mnie jest to mało praktyczne rozwiązanie, wolałabym pompkę.
Skład:
Aqua, Glycerin / Butylene Glycol / Carborner / Polysorbate 20 / Palmitoyl Oligopeptide / Palmitoyl Tetrapeptide-7 / Sodium Lactate, Glycerin / Coco-Glucoside / Caprylyl Glycol / Alcohol / Glaucine, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Propandeiol / Scutellaria Baicalensis Extract, Glycerin / Hypoxis Rooperi Rhizome Extract / Caesalpinia Spinosa Gum, Polysorbate 80, Propylene Glycol / Caviar Extract, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol / metylchloroisothiazolinone / Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Parfum.

Moja opinia:
Muszę przyznać, że to serum skradło mi serce! Jest po prostu fenomenalne. Stosuję je codziennie na noc ponieważ w trakcie dnia sprawia, że skóra twarzy staje się błyszcząca. Myję twarz moim ulubionym czarnym mydłem, wycieram, następnie wklepuje serum. Skóra na prawdę się pod jego wpływem zmieniła na plus! Efekty zauważyłam już po pierwszym (widocznie moja skóra była spragniona nawilżenia po lecie). Jednak drugim użyciu wyskoczyło mi kilka "niedoskonałości", obawiałam się swoistego "wysypu", ale na szczęście trzeciego dnia wszystko wróciło do normy (widocznie skóra musiała się oczyścić), następnie niedoskonałości było mniej niż zwykle i ten stan utrzymuje się do dnia dzisiejszego.

PLUSY:
+ mniej się przetłuszcza
+ wypryski stały się rzadkością
+skóra  jest inna w dotyku, bardziej jędrna i wygładzona
+ poprawia i wyrównuje koloryt
+ ładnie się wchłania
+ subtelnie pachnie
+ ma rzadką, lekką konsystencję
+ nie zapycha (porów)
+ nawilża skórę
+ wydaje,
+ bardzo dobry stosunek ceny do jakości
+ nadaje się jako baza pod makijaż, ale wówczas trzeba uważać z ilością (aby nie
 dać serum za dużo!)

+/- pipetka - nie do końca przekonywuje mnie to rozwiązanie, ale niektórym może się spodobać,

MINUSÓW:
Nie zauważyłam


Komentarze