Ciekawostki z Rossmanna!



Co nowego w drogerii Rossmann? Czy coś może nas jeszcze zaskoczyć?! Myślę, że tak!


Lovely, Color Gel Tint Żelowy tint do ust Color Gel Tint


Lubię tą firmę, a także polubiłam tinty (RECENZJA). Myślę, że również te przetestuje, bo przyznam, że nawet cenę mają kuszącą!


Miss Sporty, Just Clear, tusz do rzęs, transparentny


Początkowo myślałam, że to odżywka do rzęs. W końcu nie jedną już widziałam. Z opakowanie wynikało jednak coś innego. Ten tusz ma za zadanie ładnie podkręć i delikatnie podkreślić rzęsy. Mimo to stwierdziłam, że raczej mi się nie przyda.

L'Oreal, Brow Artist Shaper, maskara do brwi


Są już kredki, cienie do brwi ... widocznie przyszedł czas na maskarę. Z tego co czytałam część użytkowniczek ma mieszane odczucia. Jednak sporo z nich przyznaje, że mascara ładnie ujarzmia brwi. Jest dostępna w wersji dla blondynek, brunetek i transparentny. 


Lovely, Newspaper, Manicure base


Co to za cudo - pomyślałam. Ten oto produkt służy do wykonania manicure gazetowego, które ostatnio stało się bardzo popularne. Muszę przyznać, że producent świetnie wpisał się w trendy! Jednak wychodzi na to, że nie za bardzo się sprawdza (>LINK< do recenzji)



Vaseline, Intensive Care, balsam do ciała w spray'u, Cocoa Radiant


Kolejne innowacyjne rozwiązanie. Być może idealne dla osób cierpiących na chroniczny brak czasu. Balsam ma szybko się wchłaniać i dogłębnie nawilżać. Ciekawa jestem efektu. Ma już sporą rzeszę zwolenniczek.

Dove, Pure Care Dry Oil, odżywczy olejek, do wszystkich rodzajów włosów


Wiele firm pokusiło się już na wypuszczenie olejków do włosów. Przyszła pora na Dove. Może być ciekawy, mnie jednak troszkę odstrasza cena (ok 40 zł). Jeżeli jednak przetestujecie i Wam się spodoba, napiszcie o tym!


Soxo, DR SOXO, rękawiczki do jogi


Przyznam, że jest to dla mnie dość dziwny wynalazek i nie wiedziałam czy aby w ogóle potrzebny. Jednak czytając opinie osób ćwiczących jogę regularnie dochodzę do wniosku, że są dość przydatnym gadżetem. Podobno sprawdzają się też w czasie jazdy na rowerze. 

Glade, Refresh, Warm Spice, odświeżacz powietrza i tkanin w aerozol


Sądząc po opakowaniu zapach musi myć magiczny, przywołujący świąteczne chwile... 

Macie ochotę przetestować któryś z tych produktów?

A jutro postaram się dodać recenzję produktu zakupionego właśnie w Rossmannie.

źródło zdjęć: http://www.rossnet.pl/

Komentarze