DIY: świąteczne prezenty

Zostawiłyście kupno prezentów świątecznych na ostatnią chwilę, a teraz okazało się że z pieniędzmi krucho? A może macie już kupione prezenty ale chcecie coś jeszcze do nich dołączyć? Jeśli odpowiedź na któreś z tych pytań brzmi tak - mam dla Was kilka propozycji :)


Zacznijmy od aniołków z masy solnej. Do ich wykonania wystarczą nam trzy składniki. 
  • szklankę mąki (ja użyłam tortowej)
  • szklankę soli
  • pół szklanki wody


 Z powstałej ilości masy udało mi się wykonać 6 aniołków, średniej wielkości. Jak aniołki będą wyglądać zależy tylko od Was. Podpowiem Wam, że włosy możecie zrobić za pomocą wyciskarki do czosnku, a gwiazdki końcówką flamastra. Wiele inspiracji znajdziecie w internecie :)
Aniołki układamy na blaszce na papierze do pieczenia i wkładamy do piekarnika nagrzanego do temperatury (max!) 75 stopni C. Piekarnik zostawiamy uchylony. Czas wysychania aniołków zależy od ich grubości.. 

Aniołki ozdobiłam za pomocą lakieru do paznokci Wibo WOW Matte Effect Glitters - matowy TOP COAT z płatkami brokatu nr 1. Flamastrem dorysowałam oczka.. 
Aniołki możemy nazwać mianem Aniołków Szczęścia, ładnie zapakować (np. w celofan) i dołączyć karteczkę z życzeniami świątecznymi lub cenną złotą myśl.

Moje aniołki wiszą już na choince ;)


Kolejnym pomysłem są domowe, musujące serduszka (kule) do kąpieli!


W wykonaniu są banalnie proste. Cały przepis znajdziecie w moim wcześniejszym poście TU


Bliskiej osobie możecie również podarować peeling cukrowy, własnej roboty :)


Peeling wystarczy przełożyć do ładnego słoiczka i przewiązać wstążką :)
Przepis na taki peeling znajdziecie TU :)

Kilka kolejnych świetnych pomysłów na prezent z wykorzystaniem słoika znajdźcie w TYM filmiku.



P.S. Niestety nie wyrobię się z recenzją Białej Perełki w tym tygodniu (za dużo obowiązków przedświątecznych;) Powinna pojawić się na początku przyszłego tygodnia.

Komentarze