Sylwestrowe oczko



Ciekawe jesteście jakich produktów użyłam do stworzenia powyższego makijażu oka? Jeśli tak zapraszam!




  1. Maybelline, New York, Mascara, Big Eyes maskara, o której pisałam już TUTAJ
  2. Baza z Avon
  3. L'oreal,  cienie do powiek, Shocking Disco Smoking S3 z paletki tej użyłam kolor czarny
  4. Wibo, Eyeliner, Deep Black
  5. Miss Sporty 401 Blue Eyes - srebrne kolory
  6. Bourjois, cienie do powiek, smoky eyes z tej palerki posłużył mi kolor biały
  7. Catrice Camuflage (020)
  8. Essence, Cień do powiek peach bech 74
  9. Kobo, Pure Pigment 505 Sea Shell

        Dzięki tym cieniom udało mi się uzyskać świecące iskierki.

        A jak się spisały sztuczne rzęsy
        Przyznam, że są niezłe ale nieidealne. Klej do nich dołączony jest śmierdzący i biały (jednak chyba zmienia swój kolor na przezroczysty jak wyschnie). Trudno było je przykleić zaraz nad własnymi rzęsami  ponieważ pasek, na którym są przytwierdzone pojedyncze rzęsy jest dość gruby. Po przyklejeniu pasek ten widoczny był jako niedokończona kreska stworzona czarnym eyelinerem (mam dość duże oczy i rzęsy kończyły się gdzieś pół centymetra przed wewnętrznym kącikiem). Wobec tego kreseczkę dorysowałam czarnym eyelinerem jednak efekt wyszedł nieco przerysowany. Wówczas wpadłam na pomysł aby przyćmić tę intensywną czerń grafitową kredką.


        10. Rolden Rose 303
        Ten efekt mnie usatysfakcjonował :)

        Klej do rzęs okazał się być trwałym, rzęsy wytrzymały bezproblemowo do 5 rano (o piątej rano je odkleiłam). Co prawda całą imprezę czułam, że mam je na powiekach ale nie wiązało się to z dyskomfortem. 

        Dziękuje za życzenia i mam nadzieję, że ten rok będzie dla nas wszystkich jeszcze lepszy niż poprzedni :)

        Komentarze