Haul kosmetyczny ;)

Zapraszam Was na kilka kosmetycznych nowości, które przybyły do mnie w ostatnim czasie :)

Kolorówka


Kobo, pigment 510 SMOKY SILVER, który prezentuje się mniej więcej tak jak widzicie poniżej ;)


Jeżeli uda mi się wykonać jakiś fajny makijaż z jego użyciem na pewno Wam go zaprezentuje.

Kupiłam również dwie kredki:


Bell, hypoalergiczna kolorówka do oczu w sztyfcie. Dlaczego biała? To proste - pomyliłam ją z czarną :( Leżała za czarnym testerem.... Ale może i białą uda mi się jakoś fajnie wykorzystać :)
Wibo, Automatic Liner konturówka do oczu, tym razem udało mi się kupić czarną (jupi!)


Zaopatrzyłam się również w nowy tusz do rzęs (bo te trzy, które już mam to oczywiście stanowczo za mało), Maybelline, Mega Plush, Volum, Express Mascara.


Pielęgnacja włosów


Isana Professional Kuracja do włosów z olejkiem arganowym (do włosów ekstremalnie zniszczonych i suchych) czytałam o niej sporo dobrego, mam nadzieje że stworzy zgrany duet z olejkiem. Za pewne jeszcze Wam o niej napiszę :)

FYB elastyczne gumki do włosów 60 sztuk (Rossmann) - wyjątkowo rozciągliwe i wytrzymała, przyjazne włosom (się okaże).

Farmona, Jantar odżywka z wyciągiem z bursztynu - używam jej od początku lutego i już pierwsze opakowanie mi się kończy.... dlatego musiałam kupić kolejne. (Pamiętacie jak pisałam Wam o akcji Zapuśćmy się na wiosnę?)

Paznokcie


 Cien, Zmywacz do paznokci. Baaardzo podobny do tego z bebeauty (Biedronka), jednak ma większą objętość i zawiera aceton...

"Luksusowa" Witaminowa oliwka do skórek i paznokci 3w1 - La Luxe. Nie przekonuje mnie parafiną na pierwszym miejscu w składzie - to raz, a dwa pędzelek ma jakiś sztywny, włosie posklejane.... Za to podoba mi się jej zapach - jak dla mnie marakuja ;]


Pielęgnacja ciała


PZ Cussons, Original Source, Coconut Shower Gel (Żel pod prysznic o zapachu kokosa) - jak dla mnie pachnie kokosanką :)

Sanex Dermo Moisturising Shower (żel pod prysznic), opracowany specjalnie dla skóry normalnej i suchej.


Macie? Znacie? Lubicie?! ;)


Komentarze