Kwasy owocowe w pielęgnacji...

Ava, Serum z kwasami owocowymi do twarzy



Od producenta:

Gwarantuje natychmiastową odnowę komórkową, głębokie nawilżenie, wzrost elastyczności i poprawę kolorytu.



Efekty stosowania:

  • skuteczne złuszczenie, oczyszczenie i regeneracja naskórka
  • intensywne nawilżenie
  • poprawa elastyczności
  • rozjaśnienie plam pigmentacyjnych
  • wygładzenie
  • spłycenie rozszerzonych porów i drobnych zmarszczek

Składniki aktywne: mieszanina hydroksykwasów: alfa-(AHA) i beta-(BHA), d-pantenol, gliceryna, alantoina.
Wskazania: domowa pielęgnacja skóry suchej, z przebarwieniami, rozszerzonymi porami, ze zmianami potrądzikowymi i nadmiernym łojotokiem.

Ciekawe jest spektrum zastosowania - zarówno do skóry suchej jak i nadmiernym łojotokiem.

Uwagi i przeciwwskazania:


Skład:


Ampułka:

Cena opakowania zawierającego 5 ampułek wynosi ok. 20 zł, ja moje serum kupiłam w Wispolu.

Muszę przyznać, że jest to moje pierwsze poważniejsze spotkanie z kwasami owocowymi w pielęgnacji. Posiadam cerę mieszaną, skłonną do powstawania niedoskonałości, tzn "zapychania się". Wyczytałam, że kwasy owocowe pomagają w złuszczaniu się martwego naskórka, o ile skóra sucha nie ma z tym problemu, to skóra tłusta, mieszana już tak. Kwasy AHA działają przede wszystkim w  rogowej warstwie naskórka, zmniejszając wiązania między poszczególnymi martwymi komórkami naszej skóry. Dzięki temu skóra szybciej podlega odnowie, a pory skórne zostają odblokowane. Przed rozpoczęciem swojej przygody z kwasami warto zapoznać się z przeciwwskazaniami, a także zrobić próbę alergiczną.

A co sądzę o tym konkretnym zestawie?

PLUSY:

+ zabieg wykonuje na noc, rano skóra jest MEGA delikatna, gładka i oczyszczona.
+ nawilżenie
+ spłycenie rozszerzonych porów.

Jest to przysłowiowa "kropka nad i", pielęgnacji mojej twarzy, o której pisałam Wam TUTAJ.

Mam jednak zastrzeżenia co do opakowania. Jedna ampułka zawiera 3 ml płynu o konsystencji wody, wystarcza na dwie a nawet trzy aplikacje, jednak po otworzeniu nie można jej z powrotem zamknąć (a przechowywana otwarta ampułka może stracić swoje właściwości). Zaleca się stosowanie serum raz w tygodniu przez dwa miesiące - 5 kapsułek na tyle czas nie wystarczy, jednak gdyby zrobić je mniejsze (po pół obecnej wielkości) wystarczyły by idealnie, a wręcz by zostało. Oczywiście przy odrobinie nieuwagi, możemy się przeciąć szklaną ampułką.

W przyszłości zamierzam zakupić tonik z kwasami owocowymi.


Ciekawa jestem czy używacie w Waszej pielęgnacji kwasy owocowe i co o nich uważacie?

Komentarze