Makijażowo - walentynkowo


Witajcie Kochane! Chwilkę mnie nie było, co wynikało głównie z powodów technicznych. z którymi niecałkowicie sobie jeszcze poradziłam.... Dziś wracam z postem makijażowo-walentynkowym <3
Po mojej wizycie w Douglasie (link aby poznać szczegóły) bardzo spodobało mi się połączenie, fioletu lub ciemnego różu z turkusem i często je u siebie stosuje.

Górna powieka cienie do powiek Paris Elegance (o zaskakująco dobrej pigmentacji)
Dolna powieka Lovely cień do oczu w kredce Nr 4

Rozświetlenie kącika oka i pod łukiem brwiowym -  pigmentem z KOBO 505 (link)
Tusz  do rzęs, stanowi połączenie dwóch maskar z Lovely (link), brwi cienie NYX


Do wykonania kolejnego makijażu oczu posłużyła mi świeżo kupiona paletka z Essence - 04 Paradise


Paletka zawiera sześć perłowych cieni o różnej pigmentacji.


Do wykonania kreski użyłam eyelinera Deep Black z Wibo, niestety nie jest on idealny, nie tworzy jednolitej kreski i niestety w ciągu dnia lubi znikać z powieki. Planuję kupić eyeliner w żelu, jeżeli znacie jakiś dobry - napiszcie o nim w komentarzu :)

Pozdrawiam i do kolejnego napisania :)

Komentarze