Olej kokosowy jako krem pod oczy.


Cześć Dziewczyny! Ciekawa jestem czy któraś z Was nie stosowała jeszcze oleju kokosowego w pielęgnacji? Stworzyłam już post na ten temat TU. Wczoraj wieczorem zupełnie przypadkowo wpadł mi do głowy pomysł na nowe zastosowanie czyli aby wykorzystać olej kokosowy jako krem pod oczy, jak się sprawdził?
Skóra pod oczami jest niezwykle cienka i wrażliwa, dlatego też potrzebuje wyjątkowego nawilżenia, takie właśnie zapewni olej kokosowy. Dodatkowo olej zawiera m.in. witaminę E, która ma właściwości przeciwstarzeniowe. Nie stosuję go na całą twarz ponieważ może działać komedogennie (zatykać pory skóry), a skóra mojej twarzy ma do tego skłonność. 

Jaki olej wybieram do pielęgnacji? Oczywiście nierafinowany (jest bardziej wartościowy).



Moje wrażenia:

Przede wszystkim użyłam sporej ilości oleju, zastanawiam się czy taka ilość w ogóle się wchłonie. Posmarowałam zarówno obszar pod okiem jak i górą powiekę (nie zapominajcie o niej podczas pielęgnacji). Zrobiłam delikatny okrężny masaż.
Na drugi dzień rano skóra w okolicach oka była bardzo ładnie nawilżona, cały olejek się wchłoną mam również wrażenie, że cienie pod oczami stały się jakby jaśniejsze.

Jeżeli chcecie go użyć pod makijaż to tylko odrobinkę i trzeba poczekać aż się wchłonie. na noc spokojnie możecie użyć więcej.

P.S. W najbliższej przyszłości mam zamiar wykonać dwa DIY z użyciem oleju kokosowego.




Komentarze

Prześlij komentarz