Testuje azjatyckie kosmetyki! - cz. III - 99% Żel Aloesowy - Holika Holika


Dziś kolejny hit azjatyckiej pielęgnacji rodem z Korei - 99% Żel Aloesowy - Holika Holika.
Produkt, który przykuwa uwagę swoim ciekawym, oryginalnym opakowanie w kształcie liścia aloesu.


O wszystkich znanych mi właściwościach żelu aloesowego pisałam Wam już w poprzednim poście (KLIK).


Od producenta:




Analiza skład:

Aloe Barbadensis Leaf Juice - sok z liści aloesu, Nelumbium Speciosum Flower Extract - ekstrakt z kwiatu lotosu, Centella Asiatica Extract - ekstrakt z ziela centella asiatica, Bambusa Vulgaris Extract - ekstrakt z pędów bambusa, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract - ekstrakt z ogórka, Zea Mays (Corn) Leaf Extract- skrobia kukurydziana, Brassica Oleracea Capitata (Cabbage) Leaf Extract -ekstrakt z kapusty, Citrullus Lanatus (Watermelon) Fruit Extract - ekstrakt z arbuza, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil - Substancja myjąca, Składnik może uwalniać szkodliwy dioksan, Sodium Polyacrylate -poliakrylan sodu, może zawierać kwas metakrylowy, kwas akrylowy lub akrylan 2-etyloheksylu, znane toksyny Carbomer - karbomer. Zagęstnik, zwiększa lepkość kosmetyku, Triethanolamine - regulator pH. Może działać drażniąco na skórę i błony śluzowe, Fragrance - substancja zapachowa, może uczulać, Phenoxyethanol - chemiczny środek konserwujący, uznany za toksyczny i szkodliwy w stosowaniu w okolicach ust. *

*Składniki na plus   Składniki na minus


Pomimo świetnego początku koniec składu jednak do siebie nie przekonuje... Wiadomo - dobrze, że niekorzystne dla organizmu składniki są w szarym ogonku składu (a nie na samym początku) - jednak są.


Cena: ok. 35 zł / 250 ml moja mniejsza pojemność kosztowała mnie Aloes 15,90

Moje wrażenia:

Jeżeli chodzi o użytkowanie żelu, to nie mam zastrzeżeń. Dobrze nawilża, nie zatyka porów skóry, ślicznie pachnie, ma przyjemną żelową konsystencję, szybko się wchłania. Jednak nie kupię go po raz kolejny ze względu na to iż znalazłam produkt o lepszym składzie -  Equilibra Aloes Extra Dermo Żel (SKŁAD: Aloe Barbadensis Leaf Juice, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid).






Komentarze