Prawdziwy kameleon?


Recenzja: Lakier do paznokci z efektem kameleon Flip Flop 02


O współpracy ze hurtownią kosmetyków AllePaznokcie pisałam Wam już TUTAJ. Przyszedł czas na pierwszą recenzję. 
Lakier do paznokci dający niezwykłe efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padania światła. Lakier charakteryzuje się wysoką jakością, nie zawiera formaldehydu i toluenu - więcej na jego temat przeczytacie >KLIK<
 Lakier o numerze 02 opalizuje na zielono inne kolory znajdziecie >KLIK< każdy z nich jest niesamowity i na pewno znajdzie swoje entuzjastki :)


Opakowanie: klasyczne szklane opakowanie o pojemności 15 ml. Wyróżniające się srebrną zakrętką i bardzo ciekawą opalizującą zawartością, która aż kusi żeby pomalować nim paznokcie.

Pędzelek i konsystencja: Pędzelek jest smukły i idealnie maluje się nim paznokcie, nie pozostawia smug. Konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta - dokładnie taka jaka powinna być, 

Krycie i trwałość: Dwie warstwy lakieru bardzo dobrze kryją płytkę paznokcia. Wysycha dość szybko (ale nie jest to tempo expresowe). Pomalowałam paznokcie na noc (oczywiście poczekałam, aż wyschną), a rano nie było żadnych odkształceń. Jeżeli chodzi o trwałość, lakier utrzymuje się w nienagannym stanie ok. 3 - 4 dni; w zależności do tego co robimy na co dzień. Następnie ścierają się na końcówkach. Co najważniejsze nie odpryskuje (a to mnie zawsze najbardziej denerwuje w lakierach do paznokci).
W lakierze skrywa się wiele barw! Możemy zaobserwować kolor fioletowy, żółty, zielony, różowy, purpurowy, pomarańczowy, granatowy, turkusowy.... wszystko w zależności od kąta padania światła.
Zapraszam na małą prezentacja, która i tak w pełni nie oddaje świetnego efektu (mimo moich starań).








Moja opinia: Przyznam, że lakier jest niesamowity i  całkowicie spełnił moje oczekiwania. Bardzo dobrze utrzymuje się na paznokciach. Ma piękne świetliste drobinki, wygląda naprawdę kosmicznie. Ciężko znaleźć w nim jakieś wady... Myślę, że idealnie pasowałby do makijażu, który zaprezentowałam Wam w ostatnim poście. Mogę go Wam z czystym sumieniem polecić!
Cieszę się, że miałam możliwość przetestowanie tego lakieru i bardzo za to w tym miejscu dziękuje. 


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje za wszystkie miłe komentarze!

kameleon ze strony www.tapeciarnia.pl, reszta zdjęć i kompozycja własna

Komentarze