Neonowa pomarańcza!

Recenzja: Kawior manicure - pomarańczowy neon - zestaw
Zapraszam :)
W skład zestawu z Allepaznokcie wchodzą:
1. Lakier bazowy kolorowy 16 ml (w kolorze kawioru).

2. Słoiczek z kawiorem 3,5 g,

3. Lakier spajająco-nabłyszczający 15 ml.

Więcej o tym zestawie przeczytacie >TUTAJ<





Moja opinia: Wcześniejszymi produktami z Hurtowni Kosmetycznej Allepaznokcie byłam zachwycona (pisałam o nich TU i TU). Co do tego zestawu mam trochę mieszane uczucia. Bezsprzecznie efekt jest ciekawy. Jednak ciężko było ułożyć równomiernie kuleczki i niestety nie do końca mi się to udało... Nie było także instrukcji jak to dobrze wykonać, musiałam się domyślić od czego zacząć, i w jaki sposób wykonać manicure. Lakier pomarańczowy jest bardzo wyrazisty i dobrze się trzyma, ma lekko matowe wykończenie. Mokre szkło daje piękny efekt, wodnej tafli? Pięknie się błyszczy i można je zastosować również na inne lakiery, aby nadać im niezwykłego połysku. Jednak dość długo wysycha i długo pozostaje plastyczne. 

Komentarze