Denko z trzech miesięcy

Od razu zaznaczę, że denko nie będzie imponujące gdyż duuużo czasu spędziłam w domu rodzinnym (święta, nowy rok itd.), a w domu wiadomo używam żel pod prysznic itp. domowych ;)

Bioliq Dermo, Intensywe serum rewitalizujące - serum niewątpliwie warte wypróbowania, odzywia skórę i dodaje jej blasku.... Pełną recenzję znajdziecie TU
KUPIĘ PONOWNIE

L'orient, SAVON NOIR, Czarne mydło - jestem wielką zwolenniczką czarnego mydła. Może i nie pachnie ono cudownie i nie wygląda zachęcająco jednak świetnie oczyszcza i ma naturalny skład.
Po więcej zapraszam TUTAJ. Czarne mydło kupię na pewno ponownie ale nie wiem czy z tej firmy, ponieważ jest zwyczajnie dość drogie.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE


Kremowy żel pod prysznic Be Beauty Creme - muszę przyznać, że żel przypadł mi do gustu, ładnie pachnie, dobrze myje i nie wysusza skóry, do tego jest na prawdę duży i ma wygodną pompkę :) 
Więcej na temat tego żelu przeczytacie TU
KUPIĘ PONOWNIE

Avon, Planet Spa, Bali Botanica, Body Scrub (Odświeżający peeling do ciała) - Relaksujący i wygładzający rytuał z rajskiej wyspy Bali. Rozpieszczaj skórę ekstraktami z kwiatu frangipani i trawy cytrynowej, które nadają jej zmysłową gładkość i uwodzicielski zapach. Fakt, zapach ma bardzo ładny, opakowanie rzucające się w oczy, ale gdy peeling się kończy ciężko go wycisnąć.... Kolor ma perłowy. Jednak ciężko ten produkt nazwać peelingiem, ma bardzo małe drobinki i nie jest ich za wiele... Cena standardowa to 29 zł, zdecydowanie za dużo jak za nomen omen zwykły, ładnie pachnący żel pod prysznic.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Ziaja, Intima, Kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem hialuronowym Płyn z kwasem hialuronowym do codziennej higieny okolic intymnych o zmniejszonym stopniu nawilżenia skóry. Intensywnie nawilża oraz zapobiega przesuszaniu naskórka. Przywraca i utrzymuje fizjologiczne pH miejsc intymnych.  Widzę, że dużo osób go chwali, jednak u mnie średnio się sprawdził. Jak dla mnie średniak. Odświeża na krótko, okazał się też dość mało wydajny.  Zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu żel z Biedronki ;]
NIE KUPIĘ PONOWNIE

L`biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów suchych i zniszczonychWoskowa masa produktu została wzbogacona oryginalną kompozycją olejku ze słodkich migdałów, miodu i cynamonu.... Pierwsza maska jaką kupiłam do włosów była właśnie z tej firmy, można powiedzieć, że zapoczątkowała moją włosową pielęgnacja. Jednak muszę przyznać, że na moich włosach maski z Biovax, szału nie robią... działają dość przeciętnie i z tą również tak było. Szkoda, bo wiele osób ją chwali... u mnie o wiele lepiej spisują się maski z Kallosa.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Marion, Zabieg laminowania, proste i gładkie włosy - Buteleczka okazała się być bardzo wydajna, wystarczyła na wiele zabiegów. Osobiście jestem zadowolona z uzyskiwanych efektów, jednak ostatnio rzadko prostuje włosy i trochę ciężko było mi ją zmęczyć ;] Więcej o tym produkcie i o zabiegu laminowania włosów przeczytacie TUTAJ
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

Barwa, woda brzozowa - myślę, że w pewnym stopniu wzmocniła ona cebulki moich włosów, ładnie odbijała włosy od nasady, i zmniejszyła przetłuszczanie się włosów. Pisałam już o niej kilka słów TUTAJ Jednak po zużyciu dwóch buteleczek nie pojawiły się u mnie baby hair, a na nie najbardziej liczyłam...
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE


Avon, Miami Party EDT - zapach Avon przywodzi na myśl tę radosną atmosferę. Jest to energetyzujący i radosny koktajl owocowych i kwiatowych nut inspirowanych słonecznym Miami. Produkt dysponuje ładnym, słodkim zapachem, początkowo bardzo mi się podoba jednak z czasem po prostu mi się znudził (niestety zapachy perfum dość szybko mi się nudzą). Nie jest również zbyt trwały.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Roxanne Apple, woda toaletowa dla kobiet, dystrybutor Golden Rose - jest, to odpowiednik znanych perfum (niestety nie pamiętam już jakich), mamy duży wybór różnych zapachów. Bardzo lubię taką formę perfum, ponieważ nie zdążą mi się znudzić i  można je zabrać do torebki :) Zapach jest kuszący i dość trwały.
KUPIĘ PONOWNIE
 Eyeliner z Wibo, więcej Wam o nim nie napiszę, ponieważ napisy starły się całkowicie. Jednak był to całkiem niezły i precyzyjny produkt.
MOŻE KUPIĘ PONOWNIE

Eveline, Bio Hyaluron 4D, Liftingujący roll - on pod oczy Pobudza mikrokrążenie, zmniejszając cienie i obrzęki. Intensywnie nawilża, błyskawicznie ujędrnia i wygładza zmarszczki. Niestety produkt nie niweluje cieni pod oczami, nie wygładza zmarszczek i nie ujędrnia. Zauważam jedynie delikatne nawilżenie, przechowywany w lodówce może przynosić ulgę zmęczonym oczom - dzięki metalowej kulce.
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Tesco, zmywacz do paznokci - zupełnie przeciętny, tani, kupiony w wyniku konieczności zmycia lakieru z paznokci w czasie podróży ;]
NIE KUPIĘ PONOWNIE

Komentarze